پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس!
سرخط خبرها

بحران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر+عکس

  • کد خبر: ۱۶۴۸۳۴
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
بحران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر+عکس
ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر همچنان با مشکلات بزرگ سخت افزاری مواجه است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آخرین بازی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد. ورزشگاهی که هرگز امکانات سخت افزاری مناسبی برای برگزاری این بازی مهم را در خود ندارد.

مشاهدات خبرنگاران و عکاسان حاضر در این ورزشگاه به هنگام برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی نشان می‌دهد که این ورزشگاه با اینکه زمین چمن نسبتا مناسبی دارد، اما از لحاظ سخت افزاری با نقص‌های بزرگی مواجه است.

برای مثال جایگاهی که برای خبرنگاران اختصاص داده شده بود فاقد امکانات اولیه بود و مشکلات بزرگی را برای خبرنگاران اعزامی سراسر ایران به این ورزشگاه ایجاد کرد.

ازدحادم بیش از حد افراد متفرقه در این جایگاه در جریان بازی کار اطلاع رسانی را برای اصحاب رسانه ناممکن و دشوار کرده بود و این موضوع باعث تکدر خاطر بسیاری از خبرنگاران اعزامی شد.

حتی بسیاری از خبرنگاران به دلیل ناهماهنگی‌های ایجاد شده، نتوانستند در جایگاه بنشینند و ساعت‌ها سرپا بازی را از نقاط دیگر ورزشگاه تماشا کردند.

حتی برای لحظاتی روشن کردن فشفشه‌هایی که مشخص نبود چه طور وارد ورزشگاه شده کار را برای خبرنگاران حاضر در ورزشگاه که در چند قدمی و درجایگاه مخصوص به خود نشسته بودند مختل کرد که مسئولان برگزاری این رقابت بدون توجه به این مشکلات از کنار آن عبور کردند.

بدون شک اگر این ورزشگاه به حال خود رها شود در آینده نمی‌توان شاهد برگزار‌ی امن بازی‌های مهم لیگ برتر در این ورزشگاه باشیم و این مشکلات عمیق‌تر هم خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->